Tidsfördriv.

1. Två namn jag lyssnar till: 
Julia, fuija.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag måste ha rent och fint där jag är.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag har kort stubin och är lättirriterad.

4. Detta är jag rädd för:
Magsjuka

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Pengar, vätska och kärlek.

 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
de är nog mer än tre saker.

 

7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med linus, familjen & vänner, samt resa!

 

8. Detta vill jag göra just nu:
Duscha

 

9. Bästa känslan:
Nykär/kär

10. Värsta känslan:
Otrohet.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
omtänksam

12. Min bästa vänner heter:
Har alldeles för många bästa vänner!

13. Jag vill gifta mig:
någongång, och ha mitt drömbröllopp.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Besöka massa länder.

15. Min käraste ägodel:
Det är nog plattången.

16. Något jag vill ha i present:
Ïphone.


17. Detta har jag på mig just nu:
mjukisbyxor & linne.


18. Favoritkläder:
Jeans och brottarlinne m. kofta!

19. Favorit djur:
Hund, häst & katt.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Varierande


21. Favoritlåt just nu:
Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie


22. Roligaste ämne i skolan:
Något handelsämne.


23. Tråkigaste ämne i skolan:
Idrott

24. En bok jag gillar:
Tisdagarna med Morrie.


25. En film jag älskar:
Law abiding citizen


26. Favorit tv-program:
Prison Break.


27. Favoritdoft:
Många!

28. Detta äter jag gärna:
kyckling


29. Dricker helst:
Fanta


30. Favoritgodis:
Marabou eller lösviktsgodis.


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Bali.


32. Färg på mina ögon:
Blå

33. Min längd:
171

34. Jag tror på:
Det mesta.

 

35. Jag spelar:
Inget


36. Person jag beundrar:
hm..


37. Så här bor jag:

Hus i Norrfjärden.


38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inte räknat.

39. Just nu är jag:
Sjuk..


40. Om en stund ska jag:
Se film.


41. Favoritfärg:
Svart, vit, brun osv.

42. Favoritcitat:
Kommer inte på någon speciell nu.


43. En hemlighet jag vet:
Berättar jag inte vidare.


44. Bästa present jag fått:
Ooh, ingen aning!


45. Senast köpta skiva:
Det var väldigt länge sen jag köpte en skiva.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Hm, ingen aning.


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Benen, pannan.


48. Udda förmåga/egenskap:
va?


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Skulle vilja testa på att vara alla!


50. Vad lyssnar du på just nu?
ingenting.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Sett film åså./Vara kvar i lule ett tag sen fara hem.


52. Var är dina föräldrar födda?
Piteå tror jag. Helt ärligt vet jag inte.


53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
iTunes.


54. Vilken är din favoritrestaurang?
Waldorf & Jensens BØfhuse i sthlm.


55. När badade du i en pool senast?
I våras i Mallorca.


56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Oja!


57. Hur många barn vill du ha?
Två tror jag.


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Hårdrock / Metallic


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
nae.


60. Vad har du för TV-kanaler?
Kan inte alla.


61. Har du åkt moped någon gång?
Jaa


62. Har du busringt någon gång?
har jag nog.


63. Har du fått felparkeringsböter?
Nee

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Skulle jag nog kunna tänka mig!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Hoh, ingen aning, spanien kanske? jag vet inte vars allt ligger.


66. Har du en egen trädgård?
Det är väl kanske inte min.. haha


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Brukar inte kolla på sånt.


68. Kan du alla orden i nationalsången?

Inte riktigt.


69. Badkar eller duschkabin?
Dusch,


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
21 var väldigt bra,


71. Favoritpizza?
Vesuvio eller Kebab.

72. Chips eller popcorn?
Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder it läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
haha, va? nee.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nejnej


76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin.


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Linus, mamma på MAX.


78. Favoritchoklad?
Apelsinkrokat


79. När röstade du senast?
har aldrig röstat


80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Ingen aning.


81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Jag vet helt ärligt inte, tror inte de :/


82. Är du bra på matlagning?
Hyffsat :)


83. Klarar du att tanka själv?
Jamenvisst.


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?:
Nee


85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Vad menas med uniform? speciella jobbarkläder ja.


87. Vad var det senaste du handlade?
kommer fan inte ihåg.


88. Har du kräkts offentligt:
nee.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Skulle nog välja både och.. fast olika tidpunkter! Sen har jag min fina kärlek!


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jepp.


91. Har du ringt något betalnummer:
Tror jag inte

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Klart man kan.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Det var länge sen tack och lov.


94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Vet inte,


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Tanten som pratar.

96. Vad har du i din väska:
Mest svammel.


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
haha, nee


98. Vad är du tacksam för idag:
att jag har världens bästa familj.


99. Var hittade du den här listan:
På någon randomblogg.


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Frida, Sofiaw & FridaP :)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0