Års-sammanfattning i bilder!

Vi börjar med JANUARI!


Meya lärde sig High Five, och gick på sin första valpkurs och var bäst! ;)

Jag, mamma och Glenn gick på Pite Revyn som dom flesta andra åren!

Jag hade fortfarande lugg, lite sugen på att klippa så nu.

FEBRUARI


Jag och Johanna skyltade VILAS skyltfönster!

Jag och Linus var hundvakt åt lilla Roffe!

Vi åkte även på isbanan i parken i Lule.

MARS


Hade födelsedagsfest i Älvsbyn!

Fyllde 17 år och gjorde min första egna prinsesstårta ;)

Jag och Linus hoppade från tak ner i storta snöhögar som småbarn!

Åkte långfärdsskridskor på isvägen flera gånger om!

Gjorde ett stort påskägg till Linus! ↓↑


APRIL

Firade valborg och Lukas 18-årsdag hemma hos honom!
Där var det många pojkar som hade likadana tröjor ;)

Jag, Sofiaw, Jossan och Johanna hade kul i skolans fotostudio! 

MAJ


Jag och mina systrar hade en underbar vecka i Mallorca!

Underbart!!

Vi satt ute och grilla vid vattnet första gången utan att frysa!

JUNI


Jag och Linus körde Norrfjärden - Lule med moppen!

Examensfesten var klockren!
Lukas och Karlee hoppade från Bergnäsbron!

Pojkarna bade i det iskalla vattet i gropen.
Många fiskekvällar och fotostunder i Gropen!



JULI


Åkte till Byske med Linus och hand familj!

Jag och Victoria lekte med kameran mest hela tiden!


Min favoritbild!

For på PDOL med Sofiaw, stötte där på Johanna och Adi.


Åkte break dance med Tobbe! :)

AUGUSTI

Jag jobbade som en tok!

Det blev fler fisketurer på andra ställen.

SEPTEMBER


Skolan började om på allvar, och jag träffade alla sötproppar igen! :)

Fotade ute vid vattnet!

For till Turkiet med Linus, Mamma och Jessica!

Absolut inte min sista resa tillsammans med Linus!♥



OKTOBER


Hade klassfest med nya HP2B!

Gjorde mina första gelénaglar!

Glenn fyllde 50, så vi gjorde en överasskning för honom!

Han blev glad!

Jag gick och färgade håret!
Jag och Jossan fick sponsring till vårat UF-företag! Vilket var ett stort steg framåt!

NOVEMBER


Jag baknade chokladbollar framför en film i soffan!
Bild ett: 1/11 på Varvet
Bild två: 5/11 på Varvet
På fyra dagar gick det från sol och fint väder till snö och kyla!


DECEMBER


Pepparkaksbakande!

Julafton hos pappa!

Hela samlingen! Förutom Jessica som var tomte ;)

Julafton!

Hela samlingen! Förutom Glenn som tog kortet ;)

Det var allt från året 2010!
Var tycker jag om året?
Jag hade mer förväntningar, trodde det skulle bli ett awesome år.
Dock så är mycket för 2009 är det bästa året jag haft hittils, allt var perfekt!
Tror jag trodde att detta år skulle bli likadant, om inte bättre! :)
Men kan inte klaga, har lärt känna en massa fina människor,
har min underbara familj och pojkvän och en massa fina vänner!
Och varit på två underbara utlandsresor.
Så ska nog inte klaga så mycket iallafll ;)
Jag lämnar 2010 med flaggan i topp, och hoppas på att 2011 blir minst lika bra! :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0