Avslutning på praktiken med tårar.

Hej!
Som jag sa imorse så var det sista praktikdagen idag!
Dagen som jag hoppades inte skulle gå allt för fort, sprang bara iväg!
Och när klockan blev fem vred det om i magen.
Jag har lärt känna ett par underbara tjejer!
Känns som att jag har kännt dom flera år, men är bara 4 veckor..
När jag sen kramade om både Fanny och Linda så kom tårarna,
Trodde aldrig jag skulle börja gråta, men de blev så mycket känslor.
Och när jag började gråta trängdes tårarna fram från dom också :(

Jag hoppas att jag har iallafall en liten chans till extra jobb där,
men det sa allihopa att dom trodde att jag hade! :)
Känns toppen, för jag vill verkligen umgås med tjejorna där igen!


Fick även en julklapp med mig när jag gick därifån med en söt liten text!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0