Julafton hos pappa!

Godkväll på er!
När jag var påväg hem från Linus idag så ringde dom från Statoil
och ville att jag skulle jobba ett par timmar, och så blev det också!
Jobbade ett par timmar då jag kommit hem från Luleå, och sen kom
Jessica och hämtade mig eftersom vi spenderat kvällen hos pappa! :)

Kvällen har varit toppen, julbordet till middag kan man ju inte annat än älska!
Sen en massa prat och skratt med fika och godis så det står upp till halsen.
haha.
Och sen får man ju inte glömma de bästa, julklappsöppningen :D
Har fått jätte fina presenter utav både pappa och Doris, är så nöjd!!
Ett stort tack till er båda!♥

Nu ska jag krypa ner i sängen, ska sova hos pappa ikväll,
var verkligen jätte länge sen jag gjorde det, typ nått år? :/
Så det ska bli mysigt.

Imorgon väntar en viktig dag!
Sovgott på er :)

Bilder får ni imorgon!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0