Julklappar 2010!

Det bästa på hela året är julen för mig!
Finns inge mysigare att äta massa god mat,
umgås med hela familjen, och få en massa presenter!
Det är lycka!
För mig blev det runt 25 julklappar i år sammanlagt, och dom som känner mig
vet att jag blir som ett litet barn när det  handlar om sånt hära!
Jag vill alltid ha flest paket! :D


Mys sockar, och ett par nya tofflor!

Tröja med spetsdetaljer, och svarta höga jeans (som mina blåa)

Träningströja, och min drömväska!

Tavla från Turiket på mig och Linus.
Söt skål med texten (Smått & Gott )
Flätat bälte att ha i midjan!
Presentkort på ett Thomas Sabo halsband från hjärtat ♥
Pengar
Solpuder


Supersnygg silverklocka, och ett par efterlängtade skor!

Grå mysig Onepiece ;)

Långa fjäderörhängen, och Thomas Sabo berlock!

Högtalare till datorn!
Mysig tub halsduk
Super skönt och varma vantar!


Bakverksdekoratör, som man spritsar grejer med!
Ögonskuggspalett
Super fint halsband från Snö of Sweden.
+ Lite chokladaskar ;) 

Jag är så glad och nöjd över alla julklappar, STORT TACK TILL ALLA!! ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0