Julmys hos Jessica

Det har inte blivit så mycket skrivande här i helgen,
men eftersom jag varit sjuk så har jag typ endast sovit och suttit vid datorn,
alltså inte så intressant att varken veta eller skriva om.
Idag känner jag mig i allafall lite bättre, vilket känns skönt!
Det är som småjobbigt att varken kunna äta eller prata .. :/

Nu ikväll har vi varit på julmysfika hos Jessica, var riktigt mysigt,
och det serverades en massa gott julfika ;) Satt bra i min mage!
Hela familjen var samlad, så det var kul, den enda som inte var där
var Doris, men henne träffar jag ju till veckan :) 

Nu ska jag fixa i ordning för imorgon, sen hoppa raka vägen till sängen.
Sovgott!



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0