Renar påväg.

Treorna idag anordnade skattjakt på skolan som avslutning!
Vi hade riktigt kul, och som att vi kämpade,
och som grädde på moset vann vi det också ;) Kändes bra att krossa alla andra!
Efteråt tog vi alla lov, vilket var grymt jävla efterlängtat! :)

Jag tog bussen till Luleå och här sitter jag nu, Linus gick ner för att basta lite,
själv var jag 0 sugen på det!
Jag har även hunnit kika lite på julklappen jag ska få av honom, wii!
Är helt exalterad på vad det är ;) haha.

Vad kvällen har att erbjuda vet jag dock inte.
Det återstår att se helt enkelt.

Vi hörs. 

Mötte en hel renskock när jag var påväg till lule, halva sprang över vägen ;) 
Today ! ↨

Kommentarer
Postat av: sofia w

Var glad att du bara såg renarna.. jag och pappa körde på dom istället ;-)

2010-12-22 @ 19:33:28
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0