Sjuk tjej.

Inte blivit mycke sömn inatt, vaknade runt tre och hade jätte ont i halsen!
Trodde det skulle gå över, men icket!
När jag vaknade sen när klockan ringde hade jag grymt ont,
och varje gång jag gick till min toa för att sminka mig, var jag tvungen
gå tillbaka och lägga mig en stund, så höl det på tre fyra gånger.. :(

Jag och mamma bestämde att jag skulle vara hemma från skolan för att
jag verkligen inte kände mig pigg. Gick och la mig lite till, men ingenting blev bättre..
Jag skulle iallafall ändå fara in till stan för att ha lilla julafton med Jossan och Frida,
men innan bussen gick kände jag mig ännu sämre, nästan som att jag
har feber. Så var tvungen skippa de också :(

Ska till vårdcentralen klockan fyra, jag hoppas dom hittar felet!
Och hoppas att jag inte får mer feber..

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0