Alexandra Burke ft. Flo Rida - Bad boys (y)

Godmorgon!
Somnade kring 12 igår, vilket gjorde att jag vaknade ganska tidigt idag..
fast jag låg ändå kvar i sängen till 11 ;)
bara låg och kände att jag kunde ligga där till 12 om jag ville.
men tillslut gav jag upp, och har gjort allting i lugn och ro!
och nu sitter jag här klar för att fara till skolan,
fast bussen går inte förns på en halv timma så, jag kan ta de luuugnt!

nåja, efter skolan så ska jag och träna, ska springa på bandet tänkte jag!
skönt skönt sköönt!
känner mig taggad, dessutom har jag en massa ny musik på mobilen,
så jag kommer kunna springa benen av mig!

Just, håll tummarna för mig att jag inte svimmar idag!
hejjs!


I said the bad boys are always spinning my mind.
Some think it's complicated, but they're straight up fun for me!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0