alla <3 dag

Tjoho!
Då var helgen över.. igen!
tänk vad dom ska gå snabbt hela jävla tiden.

Även denna helg har varit bra,
alla helger är iförsig bra som spenderas med min älsklingt hihih!
nåja, i lördags så for vi ju iaf till pite.
jessica hämtade oss på busstationen och vi for till max och köpte mat (a)
fyfan va gott, dock andra gången för mig den veckan ;) heh.
sen for vi hem till jessicas lägenhet, där hade hon dukat upp med
chips, dipp, godis, dricka, ännu mer godis åallt man kan tänka sig!
så våran kväll blev väldigt bra.
vi spelade lite wii och började se oceans twleve, men båda somnade så ;)
sen gick vi en kvällsprommit med Roffeboy och sen vändrade vi till bussen
för att ta den hem till lule igen.

Igår, då vare alla <3 dag.
planerna var att vi hade tänkt gå ut och äta, men när vi hade tänkt efter lite
åså så kändes det tråkigt att gå ut och äta en söndag.. så vi tar det kanske
nu ihelgen istället.
så enligt mig blev alla <3 dag en jätte bra dag eftersom jag fick vara med
honom jag älskar mest!


Tog bussen somvanligt 20 i 9 imorse, och sitter på datorkunskapen nu..
behöver nog inte förklara hur mkt jag hatar det.

vi hörs senare!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0