Äntligen helg.

Hejhopp!
Sitter på veckans sista lektion nu - turism!
helt underbart med helg måste jag bara säga.. ojoj!

efter den hära lektionen så ska jag gå till fiket och köpa en mellis,
sen ska jag ta bussen som går klockan tre här ifrån!
Åker direkt till lule så efter ungefär 1 timma och 10 minuter anländer jag
hos älsklingen min.
vi kommer nog inte göra så mycket ikväll skulle jag tro, ta de lungt åså.

annars ser helgen ut som så att på lördag dag så far vi till pite, och till syster
sen på kvällen ska hon ut på personalfest, så då ska vi vara i hennes lägenhet,
äta middag och ta hand om Roffe åså, hon har köpt hem en massa gott också!
så jag tror nog att vi ska klara oss ;)
sen kring halv 10 så tar vi bussen tillbaka till lule och stannar där.

sen äre ju alla hjärtans dag också, inge större planer är planerade,
men tanken var att vi skulle gå ut och äta iaf ! myspys.
sen får vi se vad som händer.

Vi hörs väl imorgon då antar jag.
ha en finfin fredag allihopa!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0