Babyboii

Godkväll!
Nu är mitt rum fint städat, hoppas det håller sig så ett tag!
linus ska ev. hit på fredag, ifall it jag far dit, så då äre ju bra om han kan
andas i mitt rum ;) he he .

annars blev det bara en lång och skön dusch och inte så mycket annat.
har suttit här och tänkt hela kvällen "jag måste börja plugga på engelskaprovet"
men ändå tar jag inte tag i saken och går och hämtar grejjerna,
utan sitter ändå kvar här och tittar på kläder och annat svammel.
knasigt!

så istället får jag nog jävligt mycket att göra imorgon ser det ut som..
typiskt mig.
jajja, får skylla mig själv om inte provet går vägen.

nu ska jag gå och borsta tänderna sen göra mig klar för kvällen och sen
ringa babyboy!
har dessutom sovmorgon imorgon också!!
börjar kännas som en vana, kan få sova ändå tills halv 8,
bussen går halv 9.. sköönt!

nåja, vi hörs imorgon eller så.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0