Bland det värsta som finns.

Godmorgon!
tog en evighet att somna igår,
och finns det nå värre än att ligga och vrida och vända på sig? :o
fyfan!
nåja, kring 1 tror jag att jag ändå lyckades somna.

men det var skönt att få sova ut imorse iaf,
och nu sitter jag här och har just ätit frukost, men måste gå upp
och borsta tänderna nu, bussen går på 20 minuter så.

Skola till typ 1, och sen efter det ska vi på nå svammel på christinaskolan,
en konsert tror jag det är.
får se om det känns värt att fara dit eller inte.. ;)

fick en idé imorse om att jag skulle springa på bandet efter skolan,
sen fara på styrkemix ikväll! men jag tror jag hoppar över bandet!
ska till stan och köpa den dära bikinin stället tror jag!
he he.

see ya.


har jag nån gång sagt hur c00la vi är?


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0