Bulle.

Hejsansvejsan!
Hemma efter en väldigt kort skoldag, var inte där förns klockan 10,
sen så vare näthandel, vi tränade på att redovisa våran hemsideprojekt åde,
gick finfint!
sen vare lunch, och efter det turism, har nästan gjort klart allting till när jag
ska redovisa på två veckor ;) hehe.
skönt att vara klar i tid dock!
dessvärre så slutade vi typ halv 1, så jag var tvungen vänta på bussen i en
timma, fast då fortsatte jag bara att jobba, så det gick rätt bra ändå!

nu sitter jag iaf här och har just ätit något slagt mellanmål,
ska baka bullar såsmåningom tror jag!
är sjukligt sugen på det så.

sen ikväll får jag se om det blir ett styrkemix pass!
skulle kanske sitta fint, men vi får se.

vi hörs senare !
tjingeling!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0