Dunderbart.

Hej!
Då var jag hemma igen, efter en faktiskt inte så jobbig dag.

Skoldagen började med svenska, håller på med nå filmgrejs,
så det var inte så jobbigt, sen var det mentors och matte vilket betydde
att det inte blev så mycket göra där heller.
matteprov nästa vecka, men är redan klar med allt så det blir väl repetition
då antar jag.
sen var det bara drama kvar men när vi kom till dörren så stod det att
lektionen var inställd, så det kunde ju inte bli nå bättre,
alltså så slutade jag kvart över 2, dunderbart!

jag och jossan knallade ner till stan och gick omkring lite där,
sen tog vi oss en lite halvmiddag på subland, och satt och prata
riktigt trevligt gumsan!
efter det så mötte jag upp mamma och har vandrat omkring lite där,
fick även lite grejjer med mig hem.

däremot orkade jag inte följa med på hundkursen, utan tog bussen hem ist.
så nu hade jag tänkt att städa mitt rum ganska ordentligt.
damtorka - damsuga - plocka undan!
låter bra.

vi hojres!


två linnen från JC, det svara var välbehöv ;) he he.


En svart/lila randig tröja från JC.

Efterlängtad ögonbrynstrimmer!

paddar till foundation.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0