durin your life, never stop dreaming, no one can take away your dreams.

Hejhopp!
det blev en städdag idag.
eftersom jag valde powernapen igår, så tänkte jag att jag lika grärna kunde
städa idag då! så nu är det finfint i rummet mitt! :)
och nyss försökte jag få ner lite hemma gjord pizza i magen,
men antar att det slank ner en och annan godis medans jag städade (a)
haha.

nåja, har ingen planer ännu för kvällen!
antar att det inte blir nå lule, eller iförsig så är klockan ju inte ens halv 5,
men ja.
iaf så har jag funderingar på om jag antingen kanske ska baka lite!
eller fråga sofiaw om jag kan följa med henne in till stan och kolla fotboll!
jag vet inte riktigt ännu.
återstår att se!

på återseende.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0