Engelska prov.

Hejhå!
sitter på näst sista lektionen nu, turism!
ska börja med ett arbete om att förklara vad turism är!
ganska knepigt må jag säga.
sen är det iaf dax för engelska prov, inte det minsta kul.
var alldeles för trött igår för att plugga engelska.
så istället så får jag helt enkelt hålla tummarna, åsså fåre gå som det går.

nåja, vi slutar tidigare idag eftesom vi inte har någon administration och ist
har turism nu, vilket då blir kring halv 2.. dock tror jag inte att jag hinner
ta 13,20 bussen, utan det får nog bli 14,35..
kändes surt att vänta, but that's life!
blir nog bussen direkt till lule :) ska ringa och kolla när jag har slutat så jag vet!
men jag hoppas det blir så, saknar min lilla pojke. he he .

nåja, vi får väl ta och höras senare någon gång då antar jag.
adios amigos!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0