Flitig flicka fixar förfullt.

Godkväll!
har varit riktigt flitig efter att jag kommit hem från träningen,
som förövrigt gick riktigt bra!
lite kämpigare än vanligt vissa övningar, men det kommer väl såsmåningom!

nåja, när jag kom hem så hoppade jag direkt i duschen, fixade benen åså,
sen gick jag och smorde in mig med brun utan sol, fönade håret, plattade det,
sen plockade jag undan i rummet och packade sen för morgondagen.
Efteråt så gick jag ner och packeterade bullarna som jag bakade medans
jag pratade med linus, två flugor i en smäll så att säga ;)
och nu håller jag på att rengöra mina smycken, så dom blir blanka och fina
igen! greeat!

nu däremot hade jag tänkt packa de sist som jag kan he ner nu,
sen ta och gå och borsta tänderna och lägga mig i sängen,
ännu tidigare morgon imorgon än vanligt eftersom håret är plattat!
vi hörs :)
natti.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0