fuck that

Hej!
Då var jag hemma igen.
Dock en väldigt onödigt skoldag om jag säger så.
kom till skolan kring halv 2, och när jag kommer in på matten så är det
första hon säger; draman är inställd!
ena delen av mig skrek av glädje!
medans andra delen liksom kände bara, fyfan va onödigt att vara här.
komma hit för en lektion, fuck that!
nåja, dock så jobbade vi in morgondagens lektion, vilket betyder att det
är sovmorgon till 20 över 9 ;)
så det var ju ändå bra!

efter skolan gick jag, jossan, felicia och rebecca på stan.
hittade äntligen en riktigt söt bikini jag vill ha!!
bilder kommmer kanske.
la undan den, så får se om jag kanske köper den imorgon eller så.

sen skiljde vi våra vägar och jag gick till korpen för att ta mig ett träningspass,
gick riktigt bra, och sprang bort några hundra kalorier ;) känns bra.

nu ska jag hoppa in the shower!
see ya


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0