Fullspäckad dag.

Godmorgon!
Ännu en hyfsat tidig kväll igår, kring halv 12 - duktig flicka!
vaknade imorse halv 8 då klockan ringde, men låg kvar till 8 istället.
vilket gör att jag inte kan ta halv 9 bussen som det inte brukar vara så mkt
folk i, utan istället måste jag ta 9 bussen som alltid är proppfull..
nåja, det får gå bra ändå!

dagens planer är rätt fullspäckade känns det som.
skola först till halv 4- 4.
sen ska jag ringa pappa tror jag och träffa honom lite, ifall han kan.
och sen blire korpen och springa på bandet!
och sen ska jag gå hem till syster och vänta där och sen kommer hennes
kompis carro som ska klippa mig :) bja bja bjaaa!
sen hämta mamma och dom mig när dom har varit klar på hundkursen med
meya kring halv 9..
jag kommer alltså inte vara hemma på lääänge!

vii hörs ikväll!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0