Hälsat på gamla skolan.

Hejhallåhej!
Det blev lite snålt med uppdatering tkr jag.

fast dock kunde jag inte skriva igårkväll då det inte alls ville loggas in.
och imorse så försov jag mig och hann inte skriva då heller,
och på administrationen då jag hade tänkt skriva så höll jag på att leta sätt
så att jag kan få Voddler invites, så då hann jag inte heller.

Dagen har iaf varit bra, slutade tidigt.
eller vi skulle på en utbildningsmässa på nolia, men efter att ha gått där inne
ett tag så vandrade jag till busstationen och tog 13,30 bussen hem!
Och på bussen träffade jag Jossan, vi satt och prata och bestämde oss för
att besöka Porsnässkolan, sagt och gjort, har hälsat på dom flesta lärarna,
var roligt att träffa dom igen, och lika glada var dom :)
Jossan bjöd på en semla också, mumsigt gott, thx!
påminnde alla också om vilken dag det var - fettisdag.
och alla kom då ihåg att denna dag förra året hade jag och jossan bakat
över 300 semlor! ett minne för livet skulle jag vilja säga.
det hade dessutom pratats om det på skolan för nån dag sen ;) he he.

efter att ha hälsat och pratat och sagt handels hur många gånger som helst,
så sa vi hejdå och vandrade åt olika håll!

och nu sitter jag här och har nyss kommit innanför dörren kan man säga!
ska kika vidare.

hejs!


semlor i stoora lass

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0