Hårdträning.

Hejochhå!
då var jag hemma från korpen igen, nyduschad åallt!
Yesbox ladyfox!
iaf blev det hårdträning för min del därborta, fast ack va skönt!
först var det hårdkörning på styrkemix en timma, blandning kondition och styrka!
sen direkt efter den var klar gick jag till rullbandet och gick först där 20 minuter
i rask takt då förståss, sen så bytte jag och sprang dom sista 10 minuterna,
så då var jag klar precis i tid då mamma hade duschat så då kunde vi fara
nästan dirket, perfect!

nu då?
jag borda egentligen plugga engelska, men har tappat orken totalt..
läser nog bara texterna nått varv, sen får det gå som det går helt enkelt!
sen ska jag såklart ringa min älsklingspojk också!
och sen måste jag iaf försöka att somna tidigt,
ska upp klockan 6 imorgon, har inte stigit upp den tiden på hela veckan,
så det blir att kämpa!

nåja, vi hörs imorgon bitti antar jag!
godnatt!



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0