Hemside redovisning.

Godmorgon!
tog mig en liten sovmorgon imorse,
så därför hann jag inte skriva innan skolan.
men nu sitter jag iaf här, har administration...
men dock har vi fått träna till våran "stora" redovisning som vi har senare
idag, man ska redovisa hemsidan vi har jobbat med sen i höstas!
dock har vi varit klara rätt länge, så jag tror vi kan det mesta,
fast det är dock fortfarande lite nervöst måste jag säga.
men jag tror det kommer gå bra, själva hemsidan är dessutom snygg ;)
he he.

men det börjar inte förns halv 1.
och fram tillsdess har vi lektioner, kunde tycka att vi kunde få ha haft
sovmorgon, men icket!

nåja, ska försöka bli klar med adminstrationen nu så jag inte har kvar
efter lovet!
vi hörs.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0