Hemska dag.

Hejhopp!
hemma från korpen, gick väl rätt hyffsat..
kändes som att jag inte fick ut nå utav det, eller att det var speciellt jobbigt,
så det kunde väl ha gått bättre egentligen.

jajja, har nyss kommit ut från duschen.
och hade tänkt slå på lite OTH, och ta nå gott att äta, och sen må gått resten av
kvällen.
justeja, glömde bort att säga att jag har sovmorgon imorgon till 13.30 ;)
känns så sjukt bra att säga de.
ska hoppa över mentorssamlingen tänkte jag, kändes onödigt att gå på den!
så det blir att ta 1 bussen in till skolan och sen ha två lektioner!
mums!

dock äre en sak som skrämmer mig med denna sköna sovmorgon!
sist vi hade en sån hära sovmorgon den 14 oktober..
så vare så att det var den dagen jag svimma i gallerian.
och även fast jag vet att det inte kommer hända imorgon, så skrämmer det mig!
som ni kanske förstår?
men jag ska iaf se till att äta och dricka ordentligt hela dagen och undvika stan!
haha.

nu ska jag dra vidare.
hejss!


hemska minnen..

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0