I told you we would find a way

Hej i lådan.
då var jag tillbaka i skitpite så att säga, tacka vet jag lule ;) hehe.
nae, nu ska vi inte vara sånna.
helgen har då somsagt spenderats i lule, som vanligt!

lördagen hade vi trevligt sällskap med olle, skrattade och levde om.
när klockan närmade sig 4 gick jag och la mig, och vaknade senare av att
linus gjorde mig sällskap kring 6.
sov som små stockar fram till 2 igårmorse,
och resten av dagen gjorde vi inte så mkt. såg lite film åså!
sen gjorde vi kväll igår kring 11, varför vet jag inte för vi
somnade ändå inte förns 1.

vaknade imorse somvanligt halv 8 av att linus steg upp,
och sakta men säkert kravlade jag mig också upp,
tog den tidiga bussen till skolan så jag har suttit här och väntat nu
och min lektion börjar typ nu..
datakunskap med mattias, kill me!
I hate it.

nåja, vi hörs väl senare, full skoldag till halv 4!
tjing.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0