ibland behövs det.

okej, där brast det..
det bara strömmar tårar från mig nu.
tänkte på allting samtidigt och då gick det inte.
mitt huvud är alltid proppfullt med tankar, skolan, familjen, vänner, linus.
och jag lyckas alltid ha nått problem som ständigt gräver i mig,
som jag alltid måste fundera på.
eller så är det något annat som gör att jag aldrig kan var lugn,
mitt huvud går i ett, jag är jämt stressad, om man nu kan vara det i huvudet,
för i kroppen är jag inte det.
och förmodligen syns det inte heller på mig.
men ibland känner jag att jag inte orkar, och måste få gråta ut.

det rinner fortfarande, mamma har gjort middag på mig nere, jag måste
gå ner, men jag kan inte gå ner såhär, då kommer hon bli orolig,
måste hinna fixa till mig innan hon kommer upp och säger att jag ska komma
ner och äta...
förstår ni?
ännu en till grejj.

Jag vill att linus ska vara här just nu, vill ligga mot hans axel och känna
hans värme, och hans hjärtas lugna slag.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0