If u can't fint something to live for, you best find something to die for.

Hejhopp!
Då var jag hemma från den sista skoldagen för i veckan, och veckan framöver!
äntligen lov säger jag bara, fyfan va efterlängtat.
skoldagen gick dessutom snabbt, gjorde bort min turism redovisning också,
VG på den - go julia!
kändes bra, vi gick igenom vad jag gör rätt och vad jag ska tänka på åså!

efteråt knallade jag till stan, köpte en min bikini!
så nu är jag en sån rikare (y)
sen tog jag 13,30 bussen hem, och sitter här nu och hade tänk att jag skulle
gå upp och städa mitt rum, det behövs!
speciellt när solen lyser in i mitt rum och man ser allt damm (a) haha.
så då blir det fint igen.

men det är osett ännu om jag tar mig ändå dit.
he he.

hÖÖRes.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0