Ilska kan bli till tårar.

hejhallå!
Dagen har bara sprungit iväg, fastän jag mest har legat i soffan och sett
OTH, inte så många avsnitt kvar av säsong 2, sakta men säkert går det framåt!

sen har jag suttit och slagit på högtalarna, barkar såfort det ska komma
fram nå ljud, men slår man till dom rätt ordentligt så funkar det ett tag..
funderar hur jag egentligen ska göra med den hära datorn.
sure, jag vill ha en dator i mitt rum där det inte går folk hela tiden åså,
men en bra dator, inte en som är lika seg som en snigel, eller laggar ihop
ungefär direkt jag gör nå..
kanske lika bra att flytta ner igen och sätta sig där.
jag vet inte.

mitt humör är iaf i botten nu, ungefär så dåligt så jag skulle kunna börja
gråta, så illa äre tamefan.
och då ska ni veta att det inte är bra.
kankse därför allting känns så negativt.
jag vet inte, men alldeles för mycket saker i mitt huvud nu för att
jag ska orka med.
känns som att jag är arg jämt och ständigt, är allt som det ska då?

ska snart till stan iaf, pappas Doris har fyllt år så dom ville att vi skulle
komma dit och ha det lite trevligt.
hoppas humöret går uppåt.

hörs sen.


jag har världens bästa pojkvän! <3

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0