in this bright future you can't forget your past.

Godnatt!
klockan är nu över tre, och jag sitter och funderar vrf jag egentligen är vaken!
jamenar, verkar mest bara som att jag sitter här och gör ingenting.
ikväll har jag iaf sett klart säsong 3 av OTH, och nu håller jag på att dö,
eftersom jag måste få veta hur det går för Nathan, Rachel och Cooper!
ingen av dom kan ju dö, keith dog ju nyss!
ja, serier kan göra en galen.
håller iaf på att ladda hem 4an nu!

fast jag tror det är färdig tittat för ikväll, ska nog ta mitt godis och gå upp ist.
skönt att få sova ut imorgon blire ju iaf.
annars vad som händer imorgon har jag ingen aning om,
tar de då.

nåja, vi hörs imorgon bitti, eller dag?
hejs med er!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0