It's feel fine.

Godkväll!
Har äntligen kommit hem, känns som att jag har varit inne i stan i evigheter.
skolan gick rätt bra, hade matteprov.. men det kändes bra, men som ni vet
har jag och min mattelärare något emot varandra, så jag ska nog inte hoppas
alldeles för mkt om jag säger så!
hade drama också var tre veckor sen sist, men vi började se film där,
så det var rätt skönt :)

efter skolan skjutsade jossans jonte mig till stan, så jag vandrade där tills
pappa slutade jobba, då kom han och hämta mig, for hem till honom en
snabbis, och sen blev det mat på max - muuuuums!
svammlade runt och sen skjutsade han mig till kropen.
Tack för allt papsen! ♥

korpen gick det rätt bra, tyngre än vanligt, men de kan vara för att jag hade
träningsvärk sen igår..
sen efter det så knallade jag till josse, och väntade på att carro skulle komma,
så nu är jag alldeles fräsch i håret! it's feel fiine.

så nu har jag äntligen kommit hem, och det är inte så mycket kvar av kvällen
skulle jag väl vilja säga..
men jag ska ta telefonen nu och ringa linuspojken min :)
miss him soooo!

nåja, sovmorgon imorgon till nångång, har it kollat upp det än.
vi hörs då iaf!
natti.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0