Jag är smart.

Hejhopp!
Det blev inge statoil eller marabou för min del igår..
men lika bra var väl det, man ska lära sig att hålla igen godissuget!
haha, nu lät jag alldeles för smart.

nåja, kvällen slutade igår med att vi började se en film, en konstig en.
sen så hoppade vi i säng, ovanligt tidigt, klockan 12 somnade vi nog!
vaknade imorse klockan 6 av att linus ligger och blåstirrar på mig,
ni må tro att jag blev rädd, dock vet jag inte varför ännu..
det måste jag då verkligen ta reda på.

Sen efter ungefär 1½ timma steg jag upp och gjorde mig sakta men säkert
klart för skolan, dock för jag hem först och var hemma ungefär en timma,
och sen fick jag skjuts till skolan, skönt skönt skönt!

Fullskodag snart också, bara en lektion kvar - svenska!
håller inte på med nå jobbigt där, så det går förhoppningsvis ganska snabbt!

efteråt blir det hem snabbt, äta nå ännu snabbare sen fara in till stan igen
där ett pass styrkemix väntar!
känner mig riktigt taggad för att träna, oj va skönt det ska bli.

jajja, vi hörs senare!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0