Lule, pite, norrfjärden, pite!

Hejhallå!
Då är helgen slut, och veckan börjar igen.
dock går alla veckor så snabbt nu för tiden, så man hinner inte riktigt med.
ingenting jag klagar på iförsig.

det hände inte så mycket igårkväll, en promenad till statoil för att köpa
en marabou och en chipspåse, sagt och gjort.
sen blev det lite fight men inte mkt annars, en tidig kväll bjöds det på.
somnade faktistk halv 1, tror det faktiskt är rekord.

upp och hoppa lilla loppa, linus steg upp före halv 8,
chocktillstånd för min del, men jag gick upp med och la mig i soffan,
och vi spela en omgång kort, dessvärre förlora jag.

tog iaf bussen till skolan ett tag senare, så nu sitter jag är och är på
min näst sista lektion, bara svenska kvar efter hejna!
sköönt.

då blire bussen hem snabbare än snabbast, sen när jag kommer hem
så ska jag försöka hinna få i mig nå mat, annars tar jag bara mina tränings
kläder och sen far jag och mor in för att få oss ett styrkemix pass!
kommer bli skönt.

så, vi hörs när jag kommit hem från passet, om jag inte är helt död.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0