Mesiga tillfällen!

Godkväll!
ja, det blev inte en allt får tråkig fredag iaf.
visst den hade kunnat vara bättre, men den hade kunnat vara mkt sämre också!
har suttit och kollat på OTH nu ett tag, och vissa gånger blir det så spännande
så att jag måste dra upp knäna och gömma mig bakom dom samtidigt som
jag håller för öronen..
ja, jag är en riktigt mes ibland, speciellt när det är i filmer..
huvva!

nåja, nu hade jag iaf tänk gå upp och borsta tänderna, sen ringa min
älsklings pojke, goosh va jag saknar honom!
men imorgon får jag nog äntligen träffa honom, som att jag längtar!
sen får vi se vars kvällen leder, är då inte trött, så kanske fortsätter spänningen
med OTH, vi får se!

vi hörs imorgon iaf.
hejsansvejsan


och som grädda på moset, så var bullarna helt...delicious ;)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0