Min listiga plan.

Godmorgon!
Somnade rätt tidigt igår, mamma hade skickat ett sms 17 minuter över 12,
och då hade jag då somnat eftersom jag inte vaknade av det,
dessutom borde jag ha sovit ganska bra eftersom man annars lätt vaknar
av sms åså.
däremot kände jag imorse när väckarklockorna ringde att nae, jag orkar
verkligen inte..
så jag hade först tänkt att ta en sovmorgon till halv 9 bussen,
men mamma och glenn ger sig inte med att ringa upp och väcka mig,
eftersom dom inte visste min listiga plan..
så sen i ilska klev jag upp, och sitter här nu och ska bara gå och borsta tänderna,
sen gå till bussen och förhoppningsvis få sova där dom små minuterna.

dagen börjar med ett dubbelpass av administration.. that's suck!
kämpa kämpa.

vi hörs senare!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0