Mycket skratt och trevligt sällskap.

Hej!
Då har jag samlat mig, och humöret är faktiskt betydligt bättre.
Men det var skönt att få gråta av sig lite, och sen skriva av sig,
pratade även av mig med mamma senare, guldvärt!
så nu hoppas jag att jag är som vanligt ett tag framöver.

Jag har iaf nyss kommit hem från en trevlig kväll i Pite hos pappa och Doris,
me god tårta och mycket skratt och trevligt sällskap.
sen kom mamma och hämtade mig när hon hade tränat klart.

nu hade jag tänkt att gå och ta bort det lilla sminket jag har på mig,
sen göra mig klar för kvällen och ringa min älskade babyboy!

har en otroligt skön sovmorgon imorgon,
börjar inte förns halv 12, så det betyder att jag kan ta 10,46 bussen!
vilket innebär att jag kommer få sova till typ halv 10!
kan knappt tro att det är sant, helt fucking jävla underbart.

vi hörs!
pusshej skumbanan

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0