One tree hill tittande med godsaker!

Godekvällen.
Hemma igen!
kom till kropen en timma innan själva passet började, vilket var smådrygt
men som tur var höll linus mig sällskap via telefonen hela tiden ♥
Hade en annan instruktör idag, körde stenhårt!
vilket är skönt, då jävlar känner man ju att man får jobba!
en timma efteråt kom mamma och hämtade mig och vi for tillsammans
med jessica till willys för att kolla in det nya stället, öppnades igår så!
kom därifrån med en massa godsaker!

så nu är jag hemma och kom nästan nyss från duschen,
och nu har jag laddat upp med godis och dricka och ska sätta mig för att
se OTH! försöka bli klar med säsong 3 hade jag tänkt.

dock känner jag att mina små ögon är väldans trötta, så det blir nog inte en sån
jätte sen kväll skulle jag tro!

nåja, vi höres senare.


inte riktigt så, men nästan!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0