Rolig kväll med rolig tjej!

Godnatt!
har just lagt till mig i sängen med datorn i knäet!
Det har varit en riktigt kul kväll men flickan dära, först kom dom och hämtade
mig, sofia körde.. nervös var jag!
men jag kom mig levande fram till statoil :)
vi köpte godis i stora lass och hyrde även en film, som jag tyvärr inte
kan stava namnet på ! haha.

vi slog igång filmen ganska direkt faktiskt, var väl sisådär skulle jag vilja säga,
trodde den skulle vara bättre med tanke på skådespelarna!
sen efter filmen var klar så satt vi och pratade länge och väl medans vi väntade
på att fredde skulle komma och hämta henne!
så då hann jag träffa honom också! :)
så jag tackar för en über rolig kväll sofia, vi borda göra det oftare ;) hehe.

nåja, nu hade jag tänkt fixa till kuddarna lite, sen slå igång lite OTH
som jag sen kan somna till, men innan det ska jag hinna prata lite med
min favorit också! :)

vi hörs imorgon någongång när jag har vaknat.
natti!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0