sena kvällar, trevligt sällskap.

Hejhå!
Efter engelskaprovet i fredags så vandrade jag in till stan, och
väntade på att min buss skulle gå, sen tog jag den in till lule!
så när kvällen närmade sig så kom dennis och sara fötbi hit, hade riktigt kul,
svammlade på, gick till willys, och spelade kort åså, allmänt trevligt!
sen när dom for hem så började min tidiga morgon kännas av,
så jag somnade i soffan när linus spelade, och där sov jag i ungefär tre timmar,
vaknade och kravlade mig vidare till sängen istället, vaknade ungefär en timma
senare av att linus kom!

sen steg vi upp i hyffsat tidigt igår, kring 12 tror jag det var, då tog jag mig
en dusch, fixade mig lite sen gick vi ner till stan. hittades inte så mycket där,
utan kollade mest åså. hem gick och äta frukost framför en film.
gårkvällen blev inte så händelserik, linus fastnade framför spelet, så för mig blev
det en kväll i soffan med chips och marabou, men även denna kväll somnade jag,
fast vaknade igen efter fyra timmar, då klockan var halv 5,
då kravlade jag mig iväg till sängen då också, fast i linus sällskap! :)
haha!

så det har väl hänt hittils.
söndag idag, en vanlig tråkig dag..
skulle kunna tänka mig att det blir lite filmtittande, med förhoppningsvis godis!
sen blire nog en och annan fight också ;)

vi hörs imorgon.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0