stan med tjejerna!

hejhopp gummisnopp!
det blev en trevlig eftermiddag på stan med flickorna!
jag, felicia, jossan, sara och cornelia vandrade in till stan.
men eftersom så for alla åt varsitt håll, och det slutade med att jag och
felicia sprang omkring på stan!
hon fyndade på stort, medans jag mest kollade och köper allting en annan dag.

sen skjutsade hennes mamma mig till bussstationen, thx! :)
satt och väntade där ett tag på bussen, sen när jag kom hem fick äntligen min
hungriga mage mat, het underbart.

och sen dess har jag pysslat på med min systers dator, jag har tagit den
eftersom hon har köpt en bärbar..
så nu har jag kopplat i den och installerat både de ena och de andra.
fast dock vet jag inte riktigt om jag vill ha kvar den, det är mycket som jag
vill ha som den saknat.. hmm..
dessutom vill jag ha en bärbar dator..
så ska flirta lite med mamma, fyller ju faktiskt år snaaaart!
och sen hade jag tänkt att jag kunde betala lite själv också,
så att jag får en braaa en!
vi får väl se..

nu ska jag hoppa in i duschen.
tjingeling!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0