Tackar så hjärtligt.

Tjoobree!
Nu är jag hemma efter en lång dag.
skolan gick somvanligt bra, småsegt.. men jag tog mig igenom den.
som skönt var så slutade jag halv 12 kan man säga, jag gick och pratade
med natalia, våran idrottslärare och frågade om jag kunde få sklippa idrotten,
eftersom jag ändå skulle till korpen och träna just efter. 
det gick bra. 
så jag knallade in mot stan och gick till korpen bytte om och gick först och 
värmde upp sen sprang jag på bandet!
skönt skönt!
 
Sen när jag var klar där så mötte jag upp mamma och glenn på stan,
åsså var vi på intersport i 1½ timma :O
med därifrån fick jag mig iaf en Sport BH, Träningsbyxor, och ett par springskor!
TACK! :D
sen gick vi och åt middag på röda lyktan, taco tallrik, mumsfillibabba!
efter det blev det en sväng till HM, där jag också fick min efterlängtade bustier!
ännu ett tack!

sen for vi sista svängen på Vila där mammsen köpte sig en fin skjorta,
och nu sitter jag här och ska alldeles strax hoppa i duschen,
sen inte göra allt för mkt resten av kvällen.

vi hörs!


nästan en sån bustier, fast rosa! :)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0