The notorious

Hejhojj!
Sitter i lule, linus gick ut för att träffa Grunk åså,
så då passar jag på att skriva en rad eller två.

Det blev ju somsagt bio igår med frank och viktor, och förstoss linus!
filmen vi såg, shutter island var väl sådär, jävligt tjorvig!
efteråt gick vi hem till linus i -25...
tro mig jag höll på att frysa ihjäl, man måste lära sig att klä sig rätt!
haha.
sen la jag mig i soffan och kollade på OTH, medans linus spelade,
och efter ett antal timmar så gick vi och la oss, och somnade nästan bums
skulle jag vilja säga!

sov länge imorse, steg upp kring 1 tog mig en dusch sen har vi bara degat!
just nu sitter vi och kollar på en film, the notorius, riktigt bra!
sevärd!

får se vad som händer resten av kvällen,
är sugen på marabou, kanske en tripp till statoil?

nåja, vi hörs!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0