Tomt och tråkigt.

Godkväll!
ja, det blev inte så mycket av denna kväll, men då är ju allt som det ska vara.
jag tog mig en lång dusch, och efter det så satte jag i en hårinpackning,
underbart!
så nu är mitt hår alldeles mjukt och fint igen!
sen fick jag världens sug efter negerbollar, så då gjorde jag det,
sen bänkade jag mig framför datorskärmen och har sett lite OTH.

nu sitter jag egentligen bara och väntar på att linus ska ringa,
sen ska jag väl såsmåningom lägga mig.

Det bästa av allt är att jag inte har nån skola imorgon (y)
fyfan vilken lycka.
ska nämligen till vårdcentralen klockan 10 och ta den dära sprutan för
livmoderhalscancer åde, och sen klockan 11 ska jag till tandläkarn!
så då vare inte kvar så mycket utav skoldagen,
så istället stannar jag hemma hela dagen,
och hade faktiskt tänkt iaf att försöka plugga på engelska provet som är
på fredag.. döda mig snälla?

nåja,
vi hörs väl imorgon någon gång!
natti.

~*~
Jag har somsagt inga bilder på den hära datorn änså länge,
så det blir lite tomt och tråkigt..

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0