Träning.

Hejhallå!
det blev en rolig dag inne i gallerian och Vila.
Josse lärde oss lite hur man tänker och gör osv, sen började vi med
skyltfönstret, som förövrigt blev riktigt snyggt tyckte jag!
När vi var klara så gick jag och johanna till subland och tog oss varsin macka,
och när vi hade ätit klart så vandrade jag till korpen och tog mig ett
träningspass!
det var skönt, kändes som att det var en evighet sen jag tränade sist :o
och sen tog jag bussen hem som gick 20 i 4!

Och som alltid annars så hamnar jag här, har nyduschat och är trött som ett
djur, men har tänkt att inte gå och sova, utan vänta på middagen,
sen sätta mig och se OTH, försöka bli klar med säsong 2,
det går segt ska ni veta ;)

nåja, hörs senare.


Hela skyltfönstret, syns dock lite dåligt.
 
Docka 1 och Docka 2.

Testade en av dockornas peruker för att kolla
om jag skulle passa som brunett ;) H a H a


Kommentarer
Postat av: Jossan

GRYMT SNYGGT BLEV DE! :D

2010-02-17 @ 18:00:29

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0