Around us everything disappears

hejhopp!
hemma från skolan nu.
dagen i sig gick rätt snabbt, fram till att vi hade idrott - I hate it!
och inge luft äre heller i hallarna, så huvudvärken kom, och med på köpte
kom yrseln, tror ni jag blev nå rädd? jomentyp.

efter skolan så vandrade jag in till stan, hälsade på syster och vart ännu yrare
följde med henne när hon hade lunch och vandrade lite till innan jag gick
ner till busstationen och hoppade på bussen och vilade lite där,
hoppade av vid ica och då var både huvudet och yrseln bättre!

så nu har jag kommit hem från ica med en massa gott!
och nu väntar jag bara på att maten ska bli klar eftersom det inte blev
mycket till lunch, sen blir resten av kvällen lugn,
tror det blir dusch med hårinpackning!
låter dunderbart.

hörs senare.
hooj!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0