baby I'll always be here by your side.

Godmorgon i stugan!
Galet skönt det var imorse att få sova ut lite längre, visserligen blev
det bara en timma för mig men ja så äre om du ska ha plattat hår.
Tog bussen som gick halv 9 och sitter nu i datasalen och har svenska,
ska snart hoppa vidare till jossans dator så vi ska skriva lite leveransvillkor
på våran hemsida!

dagen ser ut som så;
skola till klockan halv tre typ? sen så blire hem och packa osv,
och sen så blire mest troligt att fara in till stan igen med linus, elisabeth och
martin och vidare till elgiganten för att kolla och ev. köpa en dator till pojken.
sen så följer jag nog med till lule efter det kan jag tänka mig!

jessica skulle ringa mig kring 10, så ska jag höra av mig till linus,
så får vi se hur allting slutar!

nu ska jag studsa vidare till jossan,
vi hörs!
tjingeling

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0