Baby you're the best part of my day

Hejhå!
hemma från skolan, eller det var jag väl för ett ganska bra tag sen!
skolan idag har väl gått bra, började toppen med en sovmorgon!
blev väl småjobbigt sista lektionen, vi var nere alla med sara och
pratade med henne åså, sen så var jag tvungen att gå upp och göra klart
allting till redovisningen som vi har i småföretagande imorgon heeelt själv..
fuck va kul det var...
satt till halv 4 när jag slutade 3, yey!

sen vandrade jag in till stan med julia och frida :) 
gick lite där, hittade ett jätte fint halsband!
sen mötte jag upp pappa, han skrev under papprena som ska lämnas in
om inriktningsvalet och dom individuellavalen typ :)
sen tog jag bussen hem 20 i 5, åsså ringde linus just när vi startat,
så satt och prata med honom hur länge som helst, och när jag hade lagt på
så var det bara ner och äta middag.

och har just blivit övertalat om att följa med på styrkemixen nu halv 8..
antar att det får bli så!
så sen blire hem och duscha i überfart, och göra allting klart, för att sen
ringa linus åter igen och planera morgondagen och helgen klart! :)

nåja, jag hör väl av mig då jag har tid antar jag!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0