with every step together we just keep on getting better

hejsanhoppsan!
då var det otroligt skönt lovet över, och skolan tar start!

mitt lov har varit hel bra, har i stortsett bott i lule hela lovet och har
inte varit utan linus många dagar, vilket inte jag klagar på!
har räknat ihop att jag har sovit hemma 5 nätter, och varit hemma 2,
nästan 3 hela dar sammanlagt

Även fast inte jag och linus har gjort så speciellt mycket, så blir ändå alltid
våra dagar till små äventyr.

vi har varit här i norrfjärden och även sovit här, varit på stan otroligt mycket
både i pite och lule, shoppat kläder till både han och mig. bastat, brottats så jag
nästan fick en fläskläpp (har även blåmärken lite överallt) osv,
ett x-antal filmer har också setts såklart. och både han och jag har spelat CS,
måste medge att det är otroligt roligt!

och i fredags så fyllde min lilla prins år, hela 17!
det firades med god mat och en allmänt mysig kväll.
av mig fick han ett Razer headset till datorn, rätt snyggt.
dessutom fick han en lysande musmatta när vi var på stan!
så det blev presenter till pojken för 900 kr,
men ack så värt!

skolan idag var väl seg som för många andra, men det var roligt att träffa flickorna
igen som jag inte har träffat under hela lovet.
så det var väl egentligen kul på ett sätt :)

nu får vi se om jag kommer igång med bloggandet igen, hope so.
vi hörs
tjingeling.


Linus och meya! :) ↨





popcorn ätande m. reklam för WeSC, hoh.




tihi, pakeeeeet!

headsetet,


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0