när du kysser mig känns det som att mitt hjärta nästan stannar.

Hej!
då var helgen över!
tiden bara springer iväg.

som säkert många förstår antar jag så har jag varit i lule hela helgen långt!
i fredags så kom linus och dom och hämtade upp mig sen for vi till elgiganten
för att köpa en dator till linus, sagt och gjort en dator var i bilen och
vi var on the road till lule igen!
hela kvällen gick åt till att fixa, installera och ha sig på den nye datorn!
men kul hade vi iaf!

lördagen spenderades också mestadels vid datorn, datanördar? svar ja!
när det närmade sig kvällen så tog vi oss en promenad till willys för att
köpa lite gotta osv!

Igår så ringde pappa och väckte mig kring halv 12,
men jag tog mig tiden att somna om och  sov till halv 1,
gick upp och hoppade i duschen och sminkade mig åså!
sen vandrade jag in till stan för att träffa pappa och hans nya fjälla Doris :)
vi hade jätte trevligt och tog oss en fika åså!

resten av gårdagen hade vi en rejäl fight, så mina nya jeans gick sönder ;) hehe
och sen så blev det dax för att göra kväll!

småslitet somvanligt imorse att lämna linus!
men strax innan 10 så knatade jag iväg till busshållsplatsen.

nae nu ska jag fortsätta med lektionen,
tjingeling


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0