du är ett och nr one, det äkta och sanna!

hejhojj!
sitter vid datorn på den näst sista lektionen för idag!
har administration och har nyss skrivit en meritförteckning, alltså ett CV.
kan ju alltid vara bra att ha när man ska söka jobb!

sen har vi bara engelska kvar, men eftersom vi är klar med våran hemsida
som vi skulle översätta till engelska så hoppas jag att vi får sluta så jag hinner
med 13,20 bussen.

och när jag kommer hem blire stress stress, ska springa i duschen sen
fixa mig och lite sånt, sen ikväll blire Piterevyn, fuck va kul!
ser verkligen fram emot det, och alla säger att det är så roligt :)

sen ikväll tror jag nog att jag far till lule, ev. skulle han komma till mig,
men jag tror nog att det blir lule på en gång :) ♥

nåja, skriver sen om jag hinner!
pusstjo!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0