du är ett och nr one, det äkta och sanna!

hejhallå!
igår så for vi till norrfjärden en sväng, åt middag och såg på tv åså,
lekte lite med meya också, bilder kommer såsmåningom ;)
senare innan vi for hem så for vi förbi statoil och köpte godis och hyrde lite
filmer åså, och när vi kom hit så kom grunk också och vi började se film,
först såg vi Largo Winch och sen när grunk farit hem så såg vi Bangkok Dangerous.
två bra filmer!

gick och la oss kring 4 och vaknade imorse av att grunk hade kört hit med skotern,
och stod ute så dom satt vid datorn, och jag vandrade in mot stan,
och kom därifrån bara för ett tag sen, dock hittade jag ingenting kul.

linus är inte hemma, så jag antar att dom har farit iväg med skotern,
han kommer nog snart, och medans jag väntar på honom
ska jag kika runt lite på internet, och försöka planera min vecka.

vi hörs.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0